среда, 19 октября 2011 г.

Засоби Масової Інформації... очі навиворіт.

Засоби Масової Інформації... очі навиворіт.

Давно вже не є таємницею для будь - якої мислячої людини, що ЗМІ сучасності являються "незалежними" та "об'єктивними" тільки для малограмотних і розумово інфантильних громадян, для яких процес роздумів асоціюється з дилемою - що купити в гастрономі до обіду...

Усі без винятку ЗМІ сучасності створені кимось і для чогось... Все що вони публікують і в якому контексті - залежить від того хто їх господар і яке замовлення вони виконують на той чи інший момент...

Іншими словами, хто замовляє музику, той і "танцює" ЗМІ...

ЗМІ - потужний інструмент маніпуляції суспільною свідомістю. Це аксіома. А тому - беззастережно довіряти ЗМІ - все рівно, що віддати в користування свій мозок "сильним світу цього"... що і зробили більшість громадян по цілому світові...

Що хочуть зробити з вашим мозком "сильні світу цього" не треба довго пояснювати. Ми всі їм потрібні тільки в якості тупого, бездумного стада, яке сліпо вірить всьому, "паше" на них за копійки і платить справно величезні податки в їхні кишені...

А релігія в очах "сильних світу цього" повинна бути такою, яка робить з людини повного духовного ідіота, що, до прикладу, ставить раз на пів - року свічку біля ікони, або слухає безумні промови безумних "пастирів" про те, як ми повинні всі віддано робити світ кращим (іншими словами - оживляти трупака) - про такі релігії, помітьте для себе, ЗМІ ніколи не скажуть що вони фальшиві чи погані... тільки все саме найкраще...

Зате релігії, які правдиво показують людині весь справжній стан світу і повне банкрутство і нездатність людськими урядами керувати ситуацією - такі релігії завжди погані, "не християнські", "сектантські" очима "навиворіт" ЗМІ. А то як же? Такі релігії наважились піддати сумніву "мудрість" їх господарів, "сильних цього світу" , вони навчають людей думати і бачити справжню катастрофу - світ що семимильними кроками прямує до Скорботи Великої... і людських господарів цього світу, що заплутались у "трьох сонах" і нездатні свої особисті проблеми розв'язати, не те що світові...

Отака є сутність Засобів Масової Інформації... хіба що можна ще додати їх комерційну пожадливість і падкість на всілякі "сенсації" які сприяють "рейтингам". Сенсація - хліб ЗМІ. Якщо її немає - завдання журналіста взяти і на рівному місці її створити... роздмухати... і пожинати "рейтингові" плоди... незалежно від їх наслідків. Адже головний і самий бажаний наслідок для журналіста – пачка банкнот в кишені.

А "причмелена" потоком бруду і брехні, з екранів телевізора і сторінок газет - журналів людина, тихо зходить с розуму вечорами на канапі, з пляшкою тої "бурди" що зараз зветься пивом в руці, закусюючи все це ядовитими чіпсами…

P.S
Беззаперечно. Не всі журналісти однакові. Серед них є високоморальні, щирі і чесні люди… Та, проте, на жаль, такі чомусь, живуть недовго… Або йдуть з професії.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Убедительная просьба: Удерживайтесь от оскорблений и перехода на личности. Комментарии содержащие оскорбительные выражения и не нормативную лексику будут удаляться без всякого сожаления.